czwartek, 24 października 2013

Pucharrrr ... !!!

                                                             Witajcie !
No w końcu jestem z wami i może trochę poopisuję co u mnie było przez (aż) dwa miesiące nie obecności. No było fajnie ogółem wszystko spoko, towarzystwo, z wszystkim dobrze. Znów szkołapływanieszkołapływanieszkołapływanie ............ już masakra. I jeszcze problemy z fałszywymi. Achh...masakra. Powiem wam coś. W sobotę to było 19.10. '13 r. miałam puchar burmistrza czyli zawody z pływania. No, ale opłacało się, bo mam PUCHARRR !!! I dwa pierwsze miejsca i jedno drugie. Macie też zdjęcie. A tak wogóle to co tam u was? Jak wam idzie w szkole i wgl.?
No okej ja spadam  papap :** :-D
                                                             Kocham was ;DD/Vani...  
                                             

sobota, 28 września 2013

Pierwszy post od miesiaca !!!!!!

                                                    No hejo !      
Co tam u was slychac? Jak widzicie nie ma zadnych postow od konca sierpnia no, bo wiecie zaczela sie szkola, plywanie i nie mam czasu juz wogole na dodawanie postow i jak widzicie pisze nie ortograficznie no bo moj laptop sie spieprzyl i jestem na tablecie. Tak ogolnie to w szkole fajnie,bo juz 6 klasa. Plywanie tez spoko. W szkole  nie mam juz zadnych kolegow, bo moja BYLA przyjaciolka mnie nie nawidzi i wszystkich nastawia przeciwko mnie. A tak wogole to nuuuuudy. Mam nadzieje ze nie jestescie na mnie zli ale jak sami wiecie mam szkole i nie umiem sie przystatkowac. To juz chyba na tyle milego dnia

wtorek, 27 sierpnia 2013

Takie tam .. ;D

                                                                 Cześć !
Co tam u was? Jak lecą ostatnie dni wakacji? Jestem smutna, bo tylko 6 dni wakacji i znowu szkoła i już 6 klasa .;( No, ale nic. A właśnie bym była zapomniała muszę wam coś powiedzieć. Wczoraj był najlepszy wieczór, który kiedykolwiek miałam. Wczoraj jechałam konno, a właściwie to było tak. Moja mama ma koleżankę, która ma 20 letnią córkę i która pozwoliła mi jeździć u niej na koniu. Na razie na lonży, bo przecież nie umiem jeździć konno tak super, super ;D Bardzo mnie to dziwi, ale wczoraj już kłusowałam i szło mi (jak na pierwszą jazdę) bardzo dobrze. Mam nadzieję, że już wkrótce bez lonży. ;DD ;DD A tak ogólnie to strasznie mi się nuuuuuuuuudddzzziiiii i nie ma co robić. No okej to ja już spadam, bo muszę iść do stodoły sprzątać. :D
                                                              papapatki ;3 /Vani ...

środa, 21 sierpnia 2013

Tatralandia i Zakopane !!!

                                                                       Elo!
Witam was po 5 dniach nieobecności no, ale jak wiecie byłam w Tatralandi i Zakopanem. Było meeega. <33 Najpierw wam opowiem o Tatralandi. Ja z rodzinką wyjechaliśmy o 5:30 nad ranem w sobotę. Stanęliśmy z 3 razy na załatwienie się, ogólne posprzątanie, że dalej się dobrze jechało na wyprostowanie nóg itd itp. Kiedy zajechaliśmy o 10:00 (czyli w sumie jechało się 4,5 godziny) było mnóstwo ludzi. Tatralandia jest na Słowacji więc było więcej Polaków niż Słowaków heheh :D :D. Na sam początek musieliśmy znaleźć szafkę by zapakować wszystkie rzeczy. Następnie przeszliśmy całą Tatralandię  by zobaczyć jak to wszystko wygląda, gdzie co jest itd. Byliśmy tam do 19:00, bo od razu jechaliśmy na Zakopane, czyli ogółem było świetnie i suuuuper :3 <33. Tak więc opowiem wam teraz o Zakopanem. Na sam początek jak wiecie już jechaliśmy z Tatralandi na Zakopane. O godzinie 21:00 znaleźliśmy nocleg 2-dniowy. Ja spałam w pokoju z moim bratem, a mama z tatą i młodszą siostrą piętro wyżej od nas. O godzinie 23:00 poszliśmy spać. Rano wstaliśmy , zjedliśmy śniadanie i ruszyliśmy na Morskie Oko. Z początku było widać, ze będzie fajnie, ale nie spodziewałam się, że pójście na Morskie Oko w jedną stronę zajmie aż 3 godz. :-( Kiedy tam dotarliśmy było zaaaajebiście tylko straaaasznie nogi bolały. Zresztą macie takie moje zdjęcie. Póżniej zeszliśmy z Morskiego Oka, poszliśmy coś zjeść na miasto i kupić sobie pamiątki. Następnie pojechaliśmy do domku i znów spaliśmy w tym noclegu. Na drugi dzień ostatni zresztą poszliśmy na Kasprowy Wierch też było super tylko najgorsza była jazda kolejką górską. Ja mam lęk wysokości, więc się bałam. Zoaczyliśmy, wróciliśmy z kolejki górskiej i poszliśmy na miasto znów cos zjeść i jechaliśmy już do naszego prawdziwego domu. Tak ogółem to chyba na tyle i wszyyyyystkim polecam jechać na Tatralandię i Zakopane. Macie tu takie se zdjęcia. A więc papapaapap <3333

czwartek, 15 sierpnia 2013

Spóźnienie? Znowu?

                                                              Hej !!
Witam... wiem, że macie do mnie (może) wielki żal, że dziennie nie pisze postów albo, że nie daję zdjęć do tych postów. Ale musicie też troszeczkę to zrozumieć, że ja mam teraz za nie długo szkołę, w sobotę jadę do Tatralandii na wakacje i równocześnie do Zakopanego na (w sumie) 3 dni. Mam też w domu obowiązki i muszę też zajmować się młodszą siostrą. Muszę też trochę o siebie zadać czyż nie?? Więc ja was rozumiem w 100 % możecie być na mnie źli, ale postawcie się w mojej sytuacji. Tyle obowiązków, a tak mało czasu. Więc  jakkolwiek spróbuję coś z tym zrobić. Ale macie u mnie na bang przysięgnięte, że na 100 % dam zdjęcia z Tatralandii i Zakopanego. A właściwie to daję wam zdjęcie jak to wszystko wygląda. Zdjęcie z netu jak coś. Będzie suuuper :D ;** Okej ja już muszę iść. 
                                                                             papapatki ;<33 /Vani ...
                                                     

wtorek, 13 sierpnia 2013

Trochę smutaśna

                                                                 Siemka :(
Jestem trochę smutna, bo moja Suzi (pies) jedzie za 30 min. do weterynarza i dostanie dwa zastrzyki w pupę. Pierwszy taki bezbolesny, a drugi już baaaaardzo bolesny. Wiem już, bo kiedyś już miała takie zastrzyki :( Trochę się boję. A tak wgl. co  wy robicie ?? Jak tam lecą wakacje ?? Gdzie byliście ?? Mi się nuuuuudzi .. nwm co mam robić, bo jedna koleżanka na koniach, druga ma rygor, trzecia ma szlaban, a czwarta musi pilnować brata. A właśnie macie  ten pościk, który miał być jako pocieszenie..albo taka niespodzianka, żebyś cie nie byli źli, że nie dałam wam wczoraj postu, ale no nie miałam czasu. Okej spadam. :P :P :P !!!!!!!
                                                              papapa ;)/ Vani ...

Wczorajszy dzień !

                                                                     Cześć !!
Witam was :D Wczoraj nie napisałam postu, bo... no właśnie opowiem wam dlaczego :D Wczoraj o godz. 9 rano miałam półkolonie i byłam tam do 13:00. Jechałam szybko do domu, bo musiałam zjeść obiad i spotkać się o 13:30 z koleżanką. Spotkałyśmy się pod sklepem o 13:30 i pojechałyśmy na miasto. Chodziłyśmy, kupowałyśmy i spotykaliśmy różnych kolegów z komunii. I tak nam to zeszło do 16:30. A jechać do miasta i z miasta to w sumie 2 godziny :D :D No więc ja przyjechałam do domu o 17:30 i musiałam sprzątać pokój, umyć żółwia, wyczyścić papugi, umyć psa i się okompać.. :P Wszystko zrobiłam do 22:30 i poszłam spać!!!  Dlatego nie mogłam napisać wam postu, bo nie zdążyłam. Ale dzisiaj specjalnie dla was robię jeden post + . Ja już kończę ...To papap :D
                                                                                          Narty ;8 :) / Vani ...

niedziela, 11 sierpnia 2013

Schudnąć muszę .... !!!!!!!!!!!!

                                                                   Cześć :(
Ludzie jestem załamana, może ani nie widać ja piszę, ale jestem załamana. Tak o 19:00 poszłam do łazienki i niechcący weszłam na wagę, która leży koło kibla. I kiedy na nią niechcący weszłam, zobaczyłam w dół a tam 65 kg. Jak tak może być... :( :( :( :( :( Ja nie wierzyłam WŁASNYM oczom.... :'( Jestem załamana... Ludzie, powiedzcie mi co ja mam ze sobą robić?  Już mam tyle od rodziców, że do 18 mam ostatnie jabłko albo kanapkę (małą) i koniec. Ale od dziś, a właściwie od teraz robię dziennie na wieczór  50 brzuszków. Dawajcie jakieś pomysły. Chcę przynajmniej schudnąć 10 kg w 2 tygodnie. Błagam pomóżcie...
                                               Dobra idę papappapapapapa :( /Vani ...

Papużki .. !!

                                                                      Hello !
Co robicie ?? Ja się nuuuudzę, bo jest niedziela i nic nie robię :D Tak się pisze z wami, bo chcę wam opowiedzieć trochę o moich papugach :D <33 A więc może zacznę od tego, że kupiłam je, a właściwie mój tata w lipcu (miesiąc temu). Moja siostra nazwała tego zielonego Jabuszko - jest to samiec i tą siwą Wisienka - jest to samica. Są bardzo, bardzo fajne, ale najgorsze jest to, że kiedy my sobie śpimy one zaczynają śpiewać, gwizdać i pimpilić. To zaczyna być
wkurzające ..heheh :D Ale są fajne, kolorowe i trochę jeszcze przestraszone. No, ale z czasem się udomowią. Dobra spadam.
                                                                             Papapatki ;***/ Vani ...

sobota, 10 sierpnia 2013

Wielkie PRZEPRASZAM ...

                                                              HEJ :D
Przepraszam was baaaaaaaaardzo za to, że wczoraj we poprzednim poście napisałam, że ok. 19:00 napiszę wam ciekawego posta. Pewnie czekaliście na niego, a ja go po prostu nie napisałam, nie wrzuciłam. Nie miałam czasu, a wgl.  tej ciekawej rzeczy nie było. Tą ciekawą rzeczą miała być przejażdżka autem. Ja miałam prowadzić heheheheheh .. :D Może to trochę nieumyślne, no ale i tak i tak nie jechałam :D Jeszcze raz was przepraszam i więcej to się nie powtórzy :D A tak w ogóle to co porabiacie... U mnie deszczowo i zimno, ale czasami pokazuje się słoneczko <33 Dobra mykam ..dziś zdjęcia nie ma, bo aparat niezaładowany i baterii nie ma.. Przepraszam was jeszcze raz za to ..
                                                                                Bye, bye /Vani ...

piątek, 9 sierpnia 2013

Olesno ...

                                                  Joł, joł, joł :d
Hej...co porabiacie?? Ja właśnie z pół koloni przyjechałam z Olesna z basenu i jestem lekko zmęczona !! Ale było suuuuper i to się liczy. Pojechaliśmy o 9:15 dotarliśmy o 10:00 i mieliśmy pół godziny z instruktorem (chociaż ja perfekt pływam). A później mogliśmy robić co nam się chciało np: pływać, jeździć na ruczy itd. :D :D :D :D :D :D: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Kiedy pojechaliśmy, koło mnie siedziała Miki , Kornela, Ewelina i Grześ :D No, ale oczywiście mój brat się wepchną w miejsce kiedy wyjeżdżaliśmy i Ewelina zła Kornela zła i koniec. Je natomiast byłam uśmiechnięta i zadowolona, i nic mi nie przeszkadzało. :D O właśnie bym zapomniała, kiedy wychodziliśmy ja kupiłam sobie 2-ie branzoletki. Są bardzo fajne i nawet jedna ma dzowneczek. Nwm...to już chyba wszystko. A więc ja się z wami żegnam i o ok. 19:00 napisze wam coś ciekawego, ale narazie nie zdradzam szczegółów.  :D :D :D <33333
                                                                        To  papap ;****/ Vani ...
                                                                     

czwartek, 8 sierpnia 2013

Nuuuuudy

                                                       Hejo !
Pisze z wami, bo straaasznie nuuuudzi mi się i nie wiem co ze sobą zrobić i wgl. co robić :D Słucham muzy, a tak na serio to słucham nie wiem czy znacie Ellie Goulding- Burn <33333 A co wy robicie?? Macie jakąś ulubioną piosenkę ?? Jeżeli tak piszcie..chętnie posłucham. Ja uwielbiam Little Mix <33 Po prostu kochamm.... Kocham też James Arthur- Impossible Selena Gomez - Slow Down i Birthday , Wiz Khalifa ft: 2 Chazin - we own it. Dobra spadam już chyba dziś nic nie napiszę :( Ale to nic.   
                                                       Ja spadam..papap :)/ Vani ...

Uwaga uwaga

                                                             Uwaga!
Więc chcę wam coś powiedzieć. Jeżeli teraz czytacie ten post,a przeczytałeś już te 4 pozostałe to chcę cię za coś przeprosić. Powiem krótko po protu pomieszały mi się posty, bo kiedy tak se pisałam nagle zamieniłam ten post " :D" z tym postem " Mój piesek" i to za przeproszeniem nie trzyma się kupy. Przeczytajcie jeszcze raz najpierw ten ":D", a później ten i dowiecie się sami o co mi chodzi.
1.Początki 2. Kąpu Kąpu 3. :D 4.Mój piesek i 5. Uwaga uwaga ... Powodzenia
                                                    papap :D :D :D/ Vani ...

:D

                                            Witajcie ponownie :D
heheh ... dobra tak jak powiedziałam tak zrobiłam, więc macie taki szybki pościk. Nwm o czym pisać, więc opisze co się teraz u mnie dzieje. A więc mój piesio o którym napisze kiedyś tam , szczeka teraz na dworze a ja mam otwarte okno, więc to baaaaaardzo słychać. Mój brat z moim tatą patrzą na horror, mama myje się, siostra śpi, babcia śpi, a ja pisze na blogu i asku i fb..:D :D :D :D :D Moją kuzynką jest Carpe Diem............ i to właśnie dzięki niej mam bloga, tego bloga. Dobra ja spadam się myc i ide powoli spać..:D
A więc dobranoc, słodkich snów i karaluchy pod poduchy. <333 <333 <333
                                                                                     Narty :D/ Vani...

Mój piesek

                                                              Siema, siema, siemaaa !!!
No witajcie...to znowu ja :D Tak jak wczoraj napisałam w poprzednim poście, że kiedyś tam zrobię posta o moim psiaku, no to właśnie dziś nadszedł ten czas i wam trochę o nim poopowiadam.A więc mój pies jest suczką i wabi się Suzi. Może trochę taki chińskie imię, no, ale jest. Na dzień dzisiejszy ma 1 rok i 6 miesięcy :D Jest już taka trochę ciężka i duża już też jest, heheh.. :D Jest rasowa, a dokładnie jest Beaglem (biglem).
A wszystko zaczęło się tak. Pewnego grudniowego dni moja mama i ja pojechałyśmy kupić choinkę na Boże Narodzenie, no i jak weszłyśmy to tego sklepu ja i mama zauważyłyśmy siedzącego pieska. Ja na nasze oko był spokojny więc ja podeszłam do niego. Miałam wtedy chyba z 7 lat. I zaczęłam go głaskać. Był baaaaaaaaaardzoooo spokojny, więc powiedziałam mamie, że chciałabym takiego. Moja mama powiedziała tej pani sklepowej gdzie go kupiła no i tak zaczęły rozmawiać o nim i moja mama wpadła na pomysł by takiego kupić. Tak to się wszystko zaczęło. Po długich poszukiwaniach gdzieś  po blisku takiego pieska wreszcie znalazłyśmy go w Opolu. Kiedy  kupiłyśmy ją była malutka i rostrzęsiona. Dzisiaj jednak jest fajna, uśmiechnięta i wgl. nie gryzie a nawet za dużo nie szczeka. Kocham ją <33 hehehehehhe. :D Jest brązowo-czarno-biała...no ale sami widzicie ją. :D Okej dobra to już na tyle. Jeżeli chcecie wiedzieć o niej jeszcze coś no to jak zwykle pytajcie. :D 
                                                         To ja spadam papaptki :** / Vani ...

środa, 7 sierpnia 2013

Kąpu Kąpu

                                                          Siema ;D
Hej ludzie, co porabiacie ?? Ja właściwie przed 15 minutami przyjechałam z Grodźćca z kąpieliska i jestem zmęczona.  Było suuuuuuperr słońce fajnie grzało, woda była ciepła, a do tego jeszcze byli nasi sąsiedzi z którymi mamy dobre relacje, więc hehehe.. ;D Mój starszy o 2 lata brat Łukasz ciągle mnie topił, no, ale jak to Łukasz, zaczepia. Później poszliśmy na plac zabaw się też wyszaleć. Ogółem było super. A tu macie taką mnie...hahahah :D Robiłam te zdjęcie nad wodą w  "kąciku zdjęć" . Takie se. Dobra ja już spadam, jak zdążę to napisze później jeszcze coś... 
                                                             To a wire derczi :D /Vani ...

wtorek, 6 sierpnia 2013

Początek

                                                                   Hey :D
Nazywam się  Vanessa. Mam 11 już prawie 12 lat (skończę w styczniu). Założyłam bloga, ponieważ chcę się komuś wyżalić o moich problemach, a także pogadać z wami :D Mieszkam w woj. opolskim na wsi. Kocham moją rodzinkę, ale dostaję szału i nerwicę kiedy się wszyscy kłócą i krzyczą na siebie..:( Interesuję się jazdą konną, ale nie jeżdżę .. heheh :D Moim hobby jest pływanie. Chodzę do klubu pływackiego Vega Dobrodzień. Chodzę już 2 lata i jakoś mi to idzie. !! Lubię też siatkówkę. Z charakteru jestem (tak mi się wydaje) miła, pomogę każdemu  w potrzebie, czasami niegrzeczna, szalona. Moja niby "BFF" już nie jest moją przyjaciółką, bo ubzdurała sobie, że ją oszukałam,a tak nie było. Dobra mniejsza z tym :P Okej nwm to już chyba na tyle. Jeszcze chcecie coś wiedzieć to piszczie tu http://facebook.pl/VanessaSpik albo tu ask.fm/vanesskaspiczek  !
                                                       Ja już lecę papap :* / Vani ...